tisdag 22 mars 2011

Onepiece


eftersom att jag har så sjukt dåligt minne så får ni ursäkta om jag berättar saker två gånger här i min megakända superblogg tillägnad från början mamma, eva o denise. ni har allt blivit några fler nu, eller hur? ;) de känns gött. Det jag ville säga som jag kanske sagt innan (troligen) var att jag har köpt en onepiece som är rosa o ramlar ner i brevlådan den 21 april typ, med andra ord när jag är i chicago! Så ja kommer inte kunna ha den hemma på lovet, uhu. :( Men skit samma, får mysa GÄRNET när jag väl får den i Glimåkra efter påsklovet istället :D Jag längtar efter det redan! De står LisaDahlöf som tryck på också, CIIOOOLT??? (Skånska för coolt)

Nu är jag så sjukt trött på att va sjuk o inte kunna träna att jag vilken sekund som helst bakar negerbollar eller går till hasses och köper nåt för dom pengarna jag inte har. Undrar vad det blir..? GÖTT blir de i alla fall!!

En sista sak.. Vill så sjuuukt gärna lära mig gitarr nu. Men då menar jag NU. Denna sekunden. Jag vill kunna spela GITARR!! Jag kan men suger stenhårt. Robin skrev att han skulle ut i solen me guran, fan va avundsjuk jag blir! Min högsta dröm typ! Men jag har frågat o Nicke har sagt att han kan lära mig och Danne också, men jag orkar inte.. :P Jahapp.. Då är det väl my bad iallafall då! Haha

Yiahaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar