måndag 21 mars 2011

orka mig eller!!!!!!!

FRUSTATIONSINLÄGG!!! jag blir så förbannad på mig själv! Nu skulle ja gå o handla bland annat till maskeraden imorgon, nappar åt mig o hanna, o lite saker till emma och till mig. tror ni ja köper nåt av det?? nej! Jag kommer hem me helt andra grejer o har inte köpt de ja gick för å köpa! nu är de stängt så ja har ingen aning om hur hanna o ja ska va imorgon.. :( skit också! o så är ja förbannad på mig själv för att ja inte kan tagga nånting för saker ja annars skulle se fram emot som en apa! Ja får RYCK!! KLIMAKTERIET HERE I COME! nu förstår ja va mamma har pratat om.. ja får vällningar hela tiden! ja har massor att göra men vet ändå inte vad.. gaah ja vill bara lägga mig o inte gå upp på ett tag! Skit va ja är sur nu för tiden :(

förlåt!
dumma mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar