måndag 14 mars 2011

Sjuk ... igen??


(Jag innan julfesten)

Hej!

Har tänkt uppdatera hela dagen men aldrig orkat. Det är jobbigt nog att ligga i sin säng! känns ju sjukt fjantigt att säga men har inatt igen fått feber, hostan är om inte värre, dunkande huvudverk hela tiden och mår illa så fort ja ställer mig upp och svettas som en griis. Men sammanlagt från igår så har jag sovit i 16.5 timmar så hoppas att den taktiken är nåt att köra på.. Vill bara hem till MAMMA!!!! :( buhuu..

Så de finns inte speciellt mycket att skriva idag faktiskt, för det enda som hänt idag är att jag har ätit två kanelknäcke. Men jag ska inte klaga! Det finns så galet mycket värre saker här i världen som man ska vara tacksam för att man inte är med om. Hoppas alla har en fantastisk dag där hemma! :)

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar