onsdag 16 mars 2011

sketna sjukdomar som köttar min hals


(söta Jens på baslinjen)

Hej hej!

Här ligger ja nu igen.. I min äckliga fula säng i mitt äckliga fula rum som ja bara vill spy på.. Igår va ja extra ledsen över att vara sjuk för baslinjens efterlängtade disco ägde rum klockan 7 som gospel var inbjudna till! skitdeppig när alla sprang runt o gjorde sig fina o sminka o fixa hår gick ja in i mitt rum o åt glass o va lite emo vid datorn (sorry about that) vilket mina facebookvänner fick dela genemskapen till.. :) Men sen blev allt genast mycket bättre när calleballe kom hit o vi hade filmkväll vi sjuklingar.. Vi kolla på .. hmm ska vi se här, blivit sjukt mobbad innanför ja inte kan uttala det men.. Dipicable me! tecknad jättemysig film! Sen slocknade jag..

Idag ser väl dagen ungefär likadan ut.. blir så ledsen bara att jag hela j*vla tiden ska va sjuk.. okej om ja hade vart konstnär, men nu är de inte så, jag är sångare och kan inte utvecklas när ja ständigt är sjuk vilket ger mig ångest. ja fattar inte va de beror på, antar att min immunförsvar ständigt ligger på noll.

Efter lunch nu ska New York-gruppen (:D :D :D) planera NY-resan!! Sjukt.. bara typ exakt två veckor kvar! Helt galet.. så de ska ja försöka orka med.. har kommit på att jag inte ätit annat än lite glass varje dag i tre dagar nu så kanske borde försöka.. men ÅÅÅ hatar mat när ja inte är frisk!! mamma is gonna kill me now..
Elin är förresten på "intagningsprov" på bildskolan i Uddevalla hon vill gå.. Hoppas de går bra!

Ha en underbar dag, fint vårväder ju!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar