onsdag 23 mars 2011

Solidaritetsdag

Haha! Jag som trodde ja hade mensvärk o va känslig för ljus en gång för några veckor sen.. Glasögon gjorde susen!

Alloha.

I'm awake! Efter två goa timars sovande. Jag behövde verkligen det, sov 6 timar inatt o ja är ju sån som behöver 8 timmar per natt.. så nu va natten till idag fulländad kan man säga :) Mamma hade tydligen ringt när jag sov. Snacka om att sova som en stock eller, mobilen låg o vibrera o tjöt under kudden o ja märker inget! underbart.

Idag var de ju solidaritetsdag, o dagen började me frulle as usuall, o sen blev vi indelade i grupper. vi var 5 i in grupp varav Calleballe i min klass så de kändes bra. Vi hade ju valt bakning i nån jäkla enkät nån gång! Sen kollade vi på film i aulan halva gänget på skolan, "I ryden finns inga känslor". Jag hade aldrig sett den och blev glatt överraskad över att en Svensk film kan vara bra ibland trots allt! Den var fin, men jag tycker det är lite läskigt med asbergers syndrom faktiskt. Allt som har med psykiska sjukdomar att göra tycker jag är skitläskigt.. Men ändå sjukt intresant!

Efter filmen var de käk, o sen skulle våran grupp baka muffins. dom blev (SALTA) goda. Haha! Efter det samlades hela skolan o käka chokladmuffins o redovisade dagens sysselsättningar, bild, musik och skriveri. Efter det gick jag direkt och spelade lite piano o öva den förbannade jävla låten firework. Det gick som de låter. Så jag gick hem o sov i två timmar och borde veerkligen spela piano nu igen då jag har pianolektion imorn, men tanken att ligga i ett mörkt rum resten av kvällen med Top Gun som mysfilm är galet mycket starkare. Så nu ska ja mysa me datorn o svära över att min M-tangent är cp resten av dagen. Skön dag va? Hoppas er dag varit underhållande också!

Tycker de är coolt att så många läser min blogg, men jag blir änna nervös!! Måste ju tänka på vad jag skriver för i helsike.. Men de är bara bra att ja får tänka lite på va ja säger för en gångs skull :)

Ellen har varit ängeln för dagen idag och växlat dollar till mig samt köpt en adapter då dom inte har såna uttag som vi i USA. Shit maan.. En vecka och en dag kvar idag!! Kill me va kul!!

Ha världens bästa onsdag :)
Puss o kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar