lördag 5 mars 2011

SOOOL!!


asså - VILKEN UNDERBAR LÖRDAG!! och gårdagen var en underbar fredag, va är detta för härligt kapitel i livet? vädret kunde ju injte bli bättre!

Igår hade vi asmysigt, käka köttfärssås o spagetti femton pers i en villa, köpte godis SÅKLART, och hade brottningsmatcher och sen andakt. Så jäkla mysig andakt för den delen! Och efteråt så övade vi jag, mickis, jonatan, ellen, susanna och elin på vår street/hiphop dans som vi lärde oss igår på rytmiken. Den går så galet fort o är massa rörelser men nu sitter de som en smäck o är hur snyggt som helst :) Den som övar, den märker förbättring!

Idag är de "gemensam lattefrukost" klockan 11, men jag vaknade kl 9 och har nu fixat ansökningsblanketter till skolor jag ska söka. Är bara så kass på vilka musikskolor som finns, så hittils har jag bara betel, svf i jönköping, och furuboda.. Säg gärna till om du har en länk eller information om fler skolor jag kan kolla upp, tiden är mer än INNE vid dethär laget!

Jag betalade även in min USA-resa igår. Så hiimla underbart.. Startpaketet för flyg och våran enda kostnad förutom mat o fickpengar skulle ligga på 8 lax var det typ bestämt. Plus mina kostnader för NY då, som är plus 1101 kr. Men nu fick vi i torsdags reda på att chicagobiljetten bara kommer gå på 6500 kr istället för 8! Vi har en väldans tur årets grupp med tanke på valutan, dollarn ligger på 6.5 ca, och oljepriser och allt möjligt spelar in i detta. Det är vi ofantligt tacksamma över!! Alltså kommer hela min resa MED NY inte bli dyrare än vad bara chicago skulle blivit från början! LYCKA!

Det är i alla fall inbetalat, plus att jag har fixat mitt esta-grej så jag får komma in i USA. Allt börjar dra ihop sig.. AAAHHH!!

Idag är de dessutom rep, picknick o solen, träning, promenader i massor, och knytismat plus efterrätt ikväll innen/efter repet. Mysig men fullspäckad dag. Ska även ringa mamma angående personbevis, kort på mig själv, och diverse saker man behöver för att ansöka.

Underbara väder, - ut med er och njut av solen!! Det ska jag göra idag.
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar