måndag 28 mars 2011

Spelhelgen som var

Hej allihopa! Vilken helg!! Tre helt fantastiska spelningar med ofantligt mycket glad och lycklig respons! I fredags kom ju som sagt crille, mamma och pappa vilket var skiiitkul! Sen i lördags kom Fia, robin, Denise och linella! Jättejätteroligt! Nu är det 3 nätter kvar hemma tills jag ska till USA och jag har inte ens börjat packa än så det får det bli idag. Packningslista och allt ska göras idag! Jag ställde klockan på 11 och är hur trött som helst. Har sovit sammanlagt 3 timmar igår i bussen under dagen och nu 9 timmar inatt. Men man är så slut efter denna helgen, det blev inte så mycket sömn dessa dagar, även för tiden ställdes om en timma framåt i lördags natt. Så jag ska verkligen sova asmycket fram tills torsdag. Nu ska jag gå och duscha, sen käka lunch, o sen har jag arrangeringsgrej på teorin. Efter det blir de packa, öva sökningar, sova och sånna saker! Hoppas er helg varit lika fantastisk som min!

Asjobbigt att inte ha nån dator!!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar