torsdag 3 mars 2011

Trött-torsdag


Ungefär såhär känner jag mig för tillfället... snark.
Hallaauu jaa!

Sov 6 timmar inatt, därför ska det bli ofantligt skönt att lägga sig tidigt ikväll! Vi tittade på American History X igår kväll jag Mickis Jonatan Nicke Daniel och Elin. Den är mäktig den filmen, men mickis o jonatan som inte sett den innan tyckte den var bra. sen gick vi hem vid 12 och jag somna halv 2! Har inte sovit länge någon natt denna veckan.. Dumma Lisa!!

Dansen igår förresten, tror inte jag har skrivit om hur det var va..? Det var galet kul!! Älskar att dansa och de gick så sjukt bra. Samba, salsa reggae och alla möjliga stilar fick vi prova på. Jag råkade vrida till knät så sista kvarten var ganska smärtsam men vaknade upp idag utan något alls, vilket var otroligt skönt! Det var baotakul och jag skulle gärna vilja fortsätta om det inte är för dyrt.. Jag är ju trots allt bara student.

Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar in sångläxor och bloggar. Mickis o jag funderar på att röra på oss idag med i och med vår fantastiskt smärtsamma träningsverk, så vi går antingen ut på en powerwalk eller så gymmar vi i gymmet! Vi får se. Det ger sig :)

Önskar alla en trevlig "fössta tossdagen i mass" som Oscar retar smålänningarna i klassen för att det är idag. Haha!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar