torsdag 24 mars 2011

Underbara soliga torsdag

Mitt fina rum en gång när det var rent..


Hallojsan, underbara dag!

Idag går allt så sjukt bra. Så glaad! Shit, de är inte förrens ja börja skriva blogg som ja märkte vilket jäkla humörproblem ja måste ha! Men som tur är så slår jag alltid på den glada masken vilket humör jag än är på så ingen märker i skolan ändå tror jag. När ja är grinig, haha!

Jag sov bara 6 timmar inatt, så tänkte egentligen sova lite på dagen, men jag vill inte!! Underbar dag ed sol o massa härliga människor. Så nu ska ja göra mina sista pappersarbeten inför sökningar me noter o grejer som ska skickas med, sen ska jag öva piano o så.. På dagens pianolektion sjöng ja o visa vilken låt ja ska kompa mig själv på på sökningarna, o sen fick ja sjunga mina sökningslåtar för mickis me mick o hela köret för å öva lite, apkul o mickis kom med asbra kritik som ja ska tänka på! Asgött.. ännu bättre är de att ja har sånglektion ikväll med, lite senare än vanligt.. klockan 20.00! För imorn åker vi på spelhelg o fredagens sånglektioner försvinner, så anna knödde in alla tills kl 10 ikväll.. stackaren! Men hon brinner för sitt jobb och tycker nog bara det är kul. Så ska vi packa ner riggningen sen kl 6 också. Ska bli kul att mamma o pappa o kanske johan elin elr crille kommer o kollar på mig imorn! Längtar efter min familj. <3

Min ångest är nästan borta helt nu.. Bara måste välja en ny låt till furuboda för firework kommer inte funka. Ingen passar mig :( så de är de sista ångestmomentet!

Nu ska jag få saker o ting gjorda! Hörs kanske sen!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar