torsdag 24 mars 2011

Utan dator..?

Palles mästervärk i mitt hår nån dag!


Here I am again. De blev inte som ja sa.. Ja somna ändå en stund ;) Eller ja, kolla lite på insidan av ögonlocken som jag brukar säga. De är en nice bortförklaring! Men dagen blev awesome i alla fall. Jag gick upp, skrev ett litet arr på en låt jag ska söka med, packade inför helgen, och typ chilla. Snacka me mamma o Crille <3. mys!

Asså ja kan inte släppa va i hela fridens namn de är för fel på min m-tangent.. :( får ta i som en röv när ja ska trycka på den.. Big fail. Men ja ska ta me datorn till pappa imorn så får han lämna in den :) Hoppas den blir frisk då.. Kommer inte blogga nåt sen när jag är i USA. Dyrt som in i! Så antagligen blir de världens längsta inlägg när ja kommer hem. Shit, ingen dator?? Panic!!

Jag har i alla fall haft sånglektion kl 8 ikväll, var aspepp, o fick visa anna hur ja tänkte på min bi-instrumentlåt som ja ska sjunga till. De gick bra o hon är gryym på kritik! Man fattar allt o vill inte annat än att ta åt sig o göra bättre. Sen fick ja köra igenom min läxa som var Varje gång jag ser dig med Lisa Nilsson, o efter blev anna helt tyst o sa sen hur mycket hon tyckte ja hade utvecklats, o att min röst har "landat" i sitt eget nu. SÅ SJUKT KUL ATT HÖRA!! Ja förklara att jag tror de beror på att jag har utvecklats på ett sånt sätt som människa här så de faller med det liksom. Men jag känner det nåt kollosalt också, o de är så gaalet kul!

Imorn ska ja duscha halv 8 o sen käka frulle o åka. Fick aspanik nu hur ja ska klara mig utan dator i fyra hela dagar efter denna helgen :( Får cp-blogga på iphonen, finns de nåt värre?

Förresten så har jag kanske bestämt mig för en ny furubodalåt ja ska söka med, Anna tyckte i alla fall veerkligen det. En lisa nilsson låt de med, Två utbrunna ljus. Världens mest bittra låt o inget ja hade kommit på själv men jag litar alltid på henne! Hon vet bäst när de kommer till musik..

Mattias min andra fantastiska lärare som inte ska med till USA sa hejdå för dom närmsta 5 veckorna idag.. Sorgligt! :( Men de går gaaalet fort.

Nu ska ja mysa ner mig! Bloggar från telen imorn! Då är de konsert o rock n roll på schemat ;) Yihaa! Träffa familjen ska bli såå kul!

Puss o kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar