tisdag 22 mars 2011

Våfflor - folkis!!


Haha, Bebisdaniel! Så sjuukt söt!!

Allohaa!

Here I am baby, och jag är inte så glad so ja låter tror jag.. Men jag är ju jämt sur nu för tiden ändå så då kan man ju lika gärna va lite glad emellanåt :) Glömde säga förut att vi fick våfflor idag med.. (ja, folkis) De va riktigt fint! Sen innan våfflorna satt jag i kapellet o spelade piano o sjöng o övade sökningslåtar i kapellet i två timar. sen kompade jag mickis en stund på hennes sökningslåtar, och efter våfflorna övade jag o mickis tillsammans på lite låtar.. Bra dag!

Mamma ringde även mig innan o vi planerade allt ja ska fixa innan chicago. För ja, jag åker om en vecka och två dagar. WAAAAAHH!!!

JAG FATTAR BTW INTE VARFÖR INTE K OCH M FUNKAR PÅ MITT TANGENTBORD!! Får typ banka sönder varje gång ja ska ha en jäkla bokstav!!

Nu ska ja fortsätta me de ja gjorde innan. Ingenting typ! Kolla runt på youtube o kanske ladda upp nåt smaskigt, så håll ögonen öppna på min kanal :)

Avslutningsvis vill jag säga att jag tycker Stefan är så himla fin (min lärare och vår präst på skolan), han bryr sig så helhjärtat! Underbart!

Puss o kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar