tisdag 1 mars 2011

watching the stars


Hej hej!
Varit lika duktig idag jag.. Skrivit typ klart hela min fyrstämmiga sats o bestämt att köra samma två låtar i två olika uppgifter som ja lägger ner allt krut o jobb o slit på istället för två halvtaskiga. De blir gryyymt o ja jobbar me Watching the stars me Brolle. Stämmorna är så sjukt tighta o ligger o skaver mot varann aaaasgött! De kommer bli riktigt king när de är klart asså. Annars har ja fått träffa goaste Jens på baslinjen som idag kom tillbaks till skolan efter sin långa tripp både till spanien och stockholm. Vilket litet lyckorus de blev i klassen när han kom tillbaka. Han är för go!! Brun med!

Imorgon är de dags att börja röra på fläsket igen. Idrott först o sen på kvällen nån slags dans som va gratis! Aaaaskul!! Så nu håller vi tummarna för att jag ska hålla mig frisk ett tag så ja kan börja träna o tycka de är kul igen o bli nöjd me allt ja vill va nöjd med!!

Ha en god kväll, nu ska jag kolla på Honey :)
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar