måndag 11 april 2011

The chicgotrip-era!

Hej alla! 

Vilken fantastisk dag! Började med uppstigning 05.30 och färd till house of hope för livegudstjänst inför 10.000 tittare på broadcast live plus näst intill fullt på läktaren. "kyrkan" tar in nästan fullsatt, dvs 10.000 personer varje söndg, så det var rutigt fett!! Vi sjöng Annas egenskrivna låt love of Jesus och vill ni in och kolla nu i efterhand på gudstjänsten och no limits live så kolla mitt förra blogginlägg så hittar ni länken! Man kan se i efterhand.

Det var riktigt kul och vi blev bemötta som kungligheter o bjudna på frukost o allt möjligt.. Våfflor, grits (gröt), och friterade kycklingvingar.. Bra frulle ;) men konserten gick super o alla var nöjda så :) rätt ballt att barack Obama 2005 höll ett invigningstal på samma scen som no Limits sjöng idag! 

Sen hade vi lite chill downtown i 30 grader o soligt Chicago me lite parkhäng o ben&jerrys, innan vi åkte vidare till fellowship church där vi sjöng min sololåt! :) purple. De gick faktiskt bra, jag har aldrig vart helt nöjd efter men idag sjöng jag av hela mitt hjärta och det var så ärligt att jag struntade i hur se gick o då gick det hur bra som helst. Efter vi hade sjungit så skulle vi samlas o säga lite "hejdå" inför imorn o sen åka hem. Sorglig försmak inför sommaravslutningen.. :( 

Men när jag gick ut ur dörren så stod där en man utan tänder och sa hej då o tog i hand. När jag kom förbi så drog han tag i min arm och sa: you're the truth girl, you're the truth. O de gick rakt in i hjärtat! Den meningen kommer jag bära med mig alltid!

Jag har fått så fantastiskt mycket tecken denna chicagotiden, saker o ting har varit helt sjukt menade till mig o ja har känt de av hela hjärtat och tagit in det, låst o svalt nyckeln. Jag har aldrig varit på en mer inspirerande resa med så fantastiska möten o nya minnen o band för livet. Jag älskar denna resan föralltid!!

Nu är då chicgotiden över o nästan hela resten av klassen ska åka hem. Men jag och 8 andra ska vidare o leva rövare i new york! Vi avgår från hotellet imorgon bitti kl 8, så nu när vi kommer hem ska vi göra världens längsta o mest kärleksfulla no limits-gruppkram!! 

Tack mina fina bästa vänner för denna oförglömliga tid i Chicago! Nu bär de av mot ny o nya upptäckter. Jag älskar er!!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar