söndag 17 april 2011

Crille är bäst!

Hej!

Eftersom att jag inte har fått min dator än så kan jag inte lägga upp bilder än.. Förlåt för allt tjöt men de får bli så tills jag får tillbaka den! Även tråkiga inlägg då jag haaatar att blogga via iphone.. Men de har inte hänt så mycket den jag kom hem så de ska nog gå bra me några inlägg till. Ja har inte glömt USA-inlägget som kommer i sinom tid!

När mamma hämta mig på Landvetter kändes de så gött att komma hem.. Helt underbart! Ja kom hem o gav bort presenterna ja köpt till familjen och så. Sen somnade jag en stund o blev väckt av crille o Dennis som stod i mitt rum, haha! Supermys o äntligen få va me min crille igen.. Vi åkte hem till hans lägenhet som är superfin! O sen var de 20-årskalas för jonis i hantverkarstugan. Han ska ju bli pappa om 2 veckor! Jättekul för han och Emelie :) jag var halvdöd hela kalaset o ja o crille gick hem till honom. De va superkul att få träffa alla igen, thorsmyrorna, minea o linella, Sture o Bella o alla andra!

Idag väckte crille mig me frukost på sängen mysig som han är.. Jag älskar honom!! Sen åkte vi hem till flo då han skulle hjälpa min goe gudfar Bengan att fälla träd. Jag solade o dom arbetade ;) sen spelade jag på mitt underbara piano och skrev lite musik som alltid är lika kul! Fortsatte på min första riktiga låt som jag gjorde i nian (då tillägnad johan) men som nu blir till no limits. De blir nog bra när de är klart. Saknar dom redan!

Blev inte mycket sökningslåtarövande idag men de får de bli mer av senare i veckan. Imorn ska ja träffa Martina en snabbis antagligen. Mys! Sen på tisdag ska ja bli ännu ljusare! Tjohoo :)

Nu ska ja mysa me min deltids-sambo!! Ha de fint så hörs vi imorn!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar