lördag 9 april 2011

Gudstjänst i... Nästan 5 timmar???

Hej bloggen.. Nu är klockan här 12 på natten o vi har precis satt oss i bussen efter en 4.5 timmars gudstjänst. Holy bacon säger jag bara.. Haha. Sjukligt! Nu trött som ett as o längtar efter min säng..

Idag började dagen med besök på Chicago guitarrcenter ! Jäkligt mycket kul o massa härliga pianon att spela på.. Köpte en present! Sen åkte vi downtown o käka medans några åkte till Chicagos kända akvarium  o turistade.. Vi käka o gick te starbucks o åkte sen på gudstjänsten som nu efter tusen timmar senare är slut o sängen bara skriker på mig där hemma :) imorgon är de shoppingdag hela dagen på USAs andre största köpcenter. Coolt!! Kommer me namn på va de hette imorn när hjärnan är med.. Ha en bra dag ni där hemma så lägger jag mig nu i väntan på en ny shoppingdag! 

Godnatt!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar