onsdag 20 april 2011

Johan 21 igår!

Hej! Skit också, glömde typ av bloggandet igen, o databloggandet kommer bli mer av i Skåne igen! Iphone är rätt smidigt ändå .. ;)

Igår var en härlig dag! Frissan, blev ljusare o kortare, mormor körde hem mig, mamma o Elin var lediga, o ett fin besök av dempa o jompa med barn! Jättemysigt o framför allt varmt!! Underbara värme! Supermysigt att dom kom i alla fall , det tyckte vi alla :)

Sen fyllde ju johan år igår, GRATTIS! Så kalas blev de för 21 åringen på kvällen. Mormor morfar o farmor tågade in och vi hade supermysigt me våfflor o rubbet! Bra tisdag helt enkelt!!

Idag då, tog sovmorgon, halv 12 gick jag upp och solade med mamma och Elin på en gång. Sen väntade jag i stort sett in tiden till kl 5 då det var påskmiddag hos thorsmyrs, fick med andra ord träffa lillskruttan minea idag igen :) tiden däremellan solade jag men framför allt ÖVADE.. Sökningar snart, weeee men samtidigt noooooo.... Blandade känslor!!

Susann kom idag med, världens goaste unge! På kvällen hyrde ja o crille skräckfilm o åt godis i hans lägenhet. Ooj va myspys :) nu är de dags att sova :D hörs imorn! (FÖRLÅT för mina mongoinlägg..!)

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar