tisdag 12 april 2011

Ny!

Hej alla trogna läsare! 

Nu ligger ja här i världens goaste dubbelsäng i killarnas hotellrum, helt sjuuuuukt mysigt bor vi här i new york kan jag säga! Sovloft o små trappor överallt i rummen, helt sjukt mysigt o underbara stora fönster o utsikt över stan. Min drömlägenhet! Vi bor verkligen helt centralt! 3 min från central park där vi redan promenerat me shorts o linne o delat ben&jerrys på en mysig klippa bland alla nästan tama ekorrar i parken. 5 min gångavstånd till times square där vi ikväll gått o varit helt breath awayed om man säger så.. Suttit på trappan o bara andats in alla underbara intryck med resten av new york och manhattan, galet mäktigt!! 

Resan gick fantastiskt bra o me tanke på min lilla plötsliga ofrivilliga överdos av åksjuketabletter så slocknade jag innan vi ens hade åkt.. Haha! Öronen gick bra, o magen ännu bättre! Lycka :)

Vi har nu fått känna på staden en del och längtar redan tills imorgon då vi ska börja me träning, en del ska springa, andra sova och jag powerwalka i central park! Sen får vi se beroende på vädret, men vi ska hinna med mycket! Sightseeing, frihetsgudinnan, musikaler, empire state building, china Town, tatueringar för vissa, museum, med mera! Ja har ingen mer plats att shoppa för tyvärr, isf i nån annans väska ;) haha..

De känna redan grymt o boendena är så sjuukt fina! Längtar tills ja kommer hem o kan ladda upp bilder! 

Hoppas alla har de bra , jag har de helt fantastiskt!!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar