fredag 22 april 2011

Panik..


HEEJ!!

Jag är kaass på att blogga. :) Iaf hemma! Men nu har jag datorn :D Tjohoo..

Igår åkte ja hem till efterlängtade Therése på kvällen.. Där var även Linnea Anna o Julia, jättemysigt hade vi verkligen! Har längtat ihjäl mig efter dom.. tack för det! Ni är värdefulla! <3

Idag har jag vaknat upp hos min älskade. Sen skulle han träna me John med c-laget, så då kom Denise Minea o Linella o gick ut på en solig promenad med mig. Vi gick till fotbollen, sen gick vi hem igen o åt glass hos crille. Sen åkte dom hem! Minea är så go! <3 Dom andra också för den delen!

Nu sitter jag hemma och har övat lite sökningslåtar. Sjukt va ja känner att jag har tappat teorin.. Även fast vi läser de nu med så är de gamla grejer som inte hänger med i huvet om ja inte repeterar hela tiden. Enkla saker! Därför är hela sökningsgrejen ett enda stort stressmoment, och ni får ursäkta om jag har sagt nej till att träffas eller vart stressad i allmänhet men det är precis vad jag är. Längtar tills det är över, då kommer jag kunna pusta ut. Men för tillfället är de panik o ångest så fort jag tänker på det..

Imorgon vet jag inte heller vad som händer, måste öva på dagen, sen får vi se. Just nu är jag för stirrig för att kunna slappna av och ha kul! Vi får se.

Har iaf övat massa texter i solen idag! Härligt att vädret i alla fall kan hålla en på någolunda gott humör. Jag är så glad att jag är hemma! <3

Hoppas alla mår bra.. Här kommer en New York bild. Wooow, en bild??? Ja, det är sant..

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar