fredag 8 april 2011

Shopping till midnatt..?

Hello!

Hemkommen från target, dvs en affär några meter från hotellet som är typ som Ullared! Sjuukt stort, dom har allt, och sjukt billigt! Vi hade lite tråkigt nu såhär på kvällskvisten så vi gick dit och shoppade lite till ja Ellen Elin o Daniel.. Två till sommarklänningar, så sjuukt fina!! Sen påväg hem ösregnade det men de gjorde inte så mycket.

Jag fick min efterlängtade no limits keps idag :D vi tillverkade o beställde dom ju på köpcentret i förrgår men några hann
Inte bli klara då. Men idag kom dom, o ja e sjukt cool i min skate/hiphopkeps !

Vi har idag först på morgonen sjungit för fina Marie som fyllde år idag. Grattis! Sen åkte vi åter igen till grater holy tempel church of god in christ, o hade gospelhistoria ända fram tills typ 4 me mr. L Stanley Davis. De va ganska långtråkigt men intressant! Fina Queenie lennox var också där och sålde gamla gospelskivor till oss. Jag köpte två riktigt bra skivor för 13 dollar. Donnie mcClurkin o Edwin hawkins, min sololåt är med på förstnämnda! Sen åkte vi ner downtown Chicago!

Väl där var de dags för käk o vi passade på att käka på hardrock café! Sjukt coolt o go stämning! Ashäftig musik o servitriser med nästan bara rumpor. Kjolarna var knappt befintliga.. :) sen köpte som sagt ja o Elin varsin snygg t-tröja som ha nu precis klippt till som jag vill ha den!

Efter hardrock gick ett litet gäng o satte oss på älskar starbucks. Provade nåt nytt idag, en kaffe mocca! Goott.. Sen var de dags att åka hem o de ja skrev i början hände. Nu chillar ja o Ellen på rummet, ska snart duscha o göra fransk manikyr o sen nana. Imorn blir de en chill dag med guitarrcenter-besök och downtown me shopping för den som vill o turistattraktioner, sen kyrka på kvällen! Godmorgon på er där Hemma, saknar er!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar