måndag 25 april 2011

Sista dagen hemma


Sugen på att klappa "husdjur"? åk till New York och betala en dollar i burken :)

Hej!

Nu glassar vi i flo asså.. :) underbar sista dag! Härligt att bara ta de lugnt o slippa bli tusen kronor fattigare för sj är så kassa att dom höjer priserna med tre gånger mer för de är påskhelg. Jag åker imorgon kl 1 och missar en sökdag tyvärr! Men så får det bli.

Idag gick jag upp vid 11, och gick ner och solade, och har vart ute hela dagen, det är UNDERBART!! Älskar vädret.. fast jag får solsting hela tiden men de får man leva med :) haha

Sa förresten hej då till mamma förut när hon åkte o jobbade natt, buhuu :( saknar henne redan! Men nästa gång vi ses så är det dags att åka hem, vilket också gör ont i hjärtat att tänka på. Älskar mina glimmavänner så sjukt mycket att jag alltid vill ha kvar villa 6 som en sommarstuga och att alla andra också ska bo där då.. ÄLSKAR DOM!

Fast iof så kommer nog mamma komma på x antal konserter med innan det är slut.. :) haha!

Idag är det exakt en vecka kvar tills det är sökning i jönköping, känns bra :) måste bara öva på pianolåten! har ju inte gjort det, shit man. dum jag är! Men de löser sig :) Sen imorgon är de en vecka till furubodasöket, känns också hyffsat säkert! Härligt. Sen 11 maj är de betel i sthlm.. yippie!

Nu ska ja sola lite mer, sen packa o pussa på crille så mycket mer jag hinner innan jag åker imorgon. kluven, vill va hemma, men inget hellre åka tillbaka.. sjukt! Mitt rum i glimma asså, när såg jag det sist?? ingen aning!! Sjukt! :D

ha de så bra alla så bloggar jag imorgon.. Tack för världens bästa påsklov med världens mest oslagbara väder! Älskar det!! tack för alla besök!

Puss o kram <3

2 kommentarer:

  1. Jag såg din kommentar på min blogg, den värmde ngt otroligt ska du veta tack fina Lisa.
    & tack för nr det kan man ha nytta av ska du veta;)
    mitt nr är 0730421710 om du har lust att höra av dig ngn gång (:

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. då blir jag glad :)

    puss o kram, ta hand om dig! Numret är sparat!

    SvaraRadera