måndag 18 april 2011

Solig första lovdag!

Hej!

Imorn gott folk, får jag ääääntligen tillbaka min dator!!! Underbart! Hoppas den mår bra nu :)

Idag hade jag sovmorgon tills typ halv 12.. Man är fortfarande död i kroppen efter resan o inte minst ögonen. Så ja sov, i crilles lägenhet, o vakna upp me en hel dag att ha ihjäl i just crilles lägenhet. WOW tänkte jag när ja öppna balkongdörren o insåg att ja kunde sola!! Så de började jag med, och låg o funderade på lättast till min "ny-gamla" låt. Gick väl sådär, kom fram till en bra mening. Haha! Den fick jag ryck och ville va en gullig flickvän så städade hela älsklingens lägenhet från topp till tå, o sen efter det hörde världens bästa Martina av sig o fråga om vi skulle hänga ! :D yippie sa ja o sprang ner till henne, de ca 30 meterna det är mellan oss nu! Vi fika o va ute o promenera i solen o hade de superbra! Sen gick jag hem till Thorsmyr huset o prata lite me crille som var där och med mina fina svärföräldrar, o sen åkte ja o crille hem till flo.

Väl hemma åt vi och jag spelade på mitt världsbästa piano, den var de nästan läggdags. Min familj är så go vill jag bara lägga till, dom har inte gjort nåt elr så, dom är bara så goa!!

Imorgon har jag klipptid kl 10 och jag ska slinga ännu ljusare! Blondiie :) sen kl 6 är de kalas för johan som fyller 21 år imorn! Han har redan fått min present.. ;) Green day tab full collection notbok :) han blev jätteglad!

Annars är morgondagen ledig mellan frisören o kalaset, om inga andra förslag kommer upp så blir de slapp i flo solen. Hörde att de skulle va fint väder hela veckan :D o imorgon är mamma ledig med.. Gilla :)

Ni får sova så gott! Och lycka till imorgon min käre vän, du vet vem du är!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar