måndag 4 april 2011

Soul children, lennox and whitman!

Hey Everyone! 

Nu är de då Chicago jag befinner mig i, där vädret växlar nåt kopiöst.. Så nu på kvällen var jag o några ute o gick vid 10-tiden, satt ute o drack macciato på starbucks i 25 graders värme, o nu kl 11 så ösregnar de o åskar som bare den.. Härligt :) därför har dom stängt av internet så detta publiceras ca 12 timmar senare än tänkt. Här är nu 3 april 23.25!

O världens bästa syster fyller 16 år! skulle vilja va hemma då! Grattis pluttis!! Love <3

I morse var jag på mitt livs första amerikanska gudstjänst! Den pågick i 3 timmar och folk var som galna, helt underbart :) så mycket kärlek och glädje hela tiden så jag började gråta flera gånger bara för alla var så underbara o fina.. Lamont lennox predikade eftersom de är hans församling, och hans ännu mer kända syster Q. Lennox var där o sjöng o va helt fantastisk.. Även den största männskan ja nånsin sett, säkert ett halvt ton.. Men ju större kropp desto mer kärlek att ge verkar de som efter denna fantastiska, underbara dag!

Direkt efter den "korta" gudstjänsten kastade vi oss iväg på soul children konsert. Dom var HELT fantastiska.. Sån kärlek!! Vet, massa tjöt om kärlek men ingen kan nånsin förstå de ja upplever här med alla olika människor o nyfunna vänner. Sjukt!! Jag fick krama goe walt whitman några gånger till, jag älskar honom!!! O som tur är så ska ja få träffa honom igen imorn för han ville se oss igen. Weee, Lovley!! 

Satt förresten förut på kinarestsurang o prata lite me david, han frågade va ja skulle göra nästa år o så. Ja svarade att om ja kommer in på nån skola ska ja absolut gå, men de vet man ju aldrig, o sen börja ja känna hur mycket jag tvivlade o kände massa frågetecken om min musikframtid. Precis då öppnade jag min lyckokex typ som de ligger ord i tillägnat en, o i min stod "you Will be successful in your career". Snacka om behövande och hoppfyllda ord! Sjukt vilken timing!! Pepp!

Imorn börjar dagen kl 12 me lunch i hancuck building, där vi ska äta på 95:e våningen..!!! De finns bara glasfönster ut o man kan gå ut på en liten glasplatta o titta ner om man känner för det. Ska bli Sjukt COOLT!! Opera wibfrees studio ligger precis under så som Håkan vår reseledare sa, för en gångs skull kan man faktiskt titta ner på henne :) den meningen får avsluta min kväll! Underbar kväll, underbart liv. Tårar i ögonen flera gånger om dagen för lyckan sprudlar i mig av all kärlek och glädje. Jag älskar detta livet!! 

Puss o kram <3

2 kommentarer:

  1. Nu har jag läst alla inlägg och det låter ju riktigt häftigt "over there". Nästa gång tror jag visst att mamma åker med!

    SvaraRadera
  2. Du är ju bara för härlig asso(:
    Det var verkligen den största människan jag har sett och kramat. Men håller verkligen med om att stora människor verka ha en sån enorm Kärlek att ge. Precis som du , fast du inte är lika stor.. kanske tur det eller vad man ska säga.

    Kram Tezz

    SvaraRadera