onsdag 27 april 2011

underbara soliga onsdag!!


Hej!

Här ligger jag med lindad jäkla fot.. Måste ha trampat snett i morse, så sjukt va ont jag har! Vi spelade beachvolley.. När jag gick ur duschen nu ikväll så började det bara värka, och nu värker det så fort jag håller den stilla och gör skitont!! Kommer inte kunna somna.. :/ jaja, skit samma, denna dagen har varit för bra för att vara sann annars!

Jag tar på mig mer och mer jobb och skjuter fram saker och ting som jag måste göra egentligen.. så sjukt dum jag är! Har ju inte direkt tillfälle att repa nåt i helgen då vi har spelhelg.. :( så jag mååste imorgon!!

Idag har varit helt underbar! Började med att jag vaknade innan klockan, åt frukost, hade samling, sökningar pågår ju denna veckan så vissa gick o va jury, andra rundvandrare och vi andra hade bibelkunskap och diskuterade USA-resan o alla möten. Det var roligt! Efter det var det idrott och vi spelade som sagt beachvolley vilket är typ det roligaste jag vet för de är den enda sporten jag är bra på av alla! ;) Så det gick bra, förutom fotflanet! Värker heela tiden!! men vi fick i alla fall spela i bikini, känsla!

sen var det lunch, och sen gick palle och jag upp och la oss och solade utanför villan med min bärgsprängare i fönstret.. Var kul att vi låg där när nästa års sökande kom på rundvandring o kollade på villorna.. Haha, dunka dubnkamusik o två nästan nakna brudar, vilken syn!

Sen hade vi "möte" inbokat med vaktmästarna hemma hos oss. Mötet resulterades till ett stort kalas med prinsesstårta och grejer för att vi stått ut med dom i villan under renoveringen av duschen.. dessutom en liten sänkning på hyran för besvöret, så himla snällt..

Sen hade vi grillmys utanför kompvillan när de va kvällsmat, så himla mysigt! Sen var de rep inför helgens spelningar i småland, och sen gick jag och övade själv.. Övade lite grann inför imorgon med när instrumentalisterna kommer och söker, då dom ville ha lite sånghjälp till låtarna så jag är med!

Nu ska ja sova tidigt faktiskt.. är så sjukt trött och har solat massa idag så trött i skallen med! :P Sov så gott alla så hörs vi imorgon!

AAAJ FOTFAN!

puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar