måndag 16 maj 2011

härlig regn-måndag


eliit!

Hej!

Nu är jag på G igen me bloggandet.. Ligger nu i min säng efter en rolig eftermiddag/kväll spenderat med daniel. Men nu är de slut på att ha roligt o dags att lägga sig i tid igen!

Dagen har varit perfekt, började med något som skulle vara sovmorgon till halv 2 (eller aa, 13.37!!) men blev dubbel bibellektion.. Trodde de skulle bli pest o pina men de va riktigt kul o intressant. :) Jättebra! Gjorde massa stationsövningar o så. Sen hade vi lunch o sen idrott. På idrotten skulle de andra orientera, men annica o ja kände att de va ett tag sen vi hängde o behövde ta igen lite så vi gick ut på en powerwalk på 9 km! Superskönt o är helt mör o go i benen nu.. Sen var de kvällsmat, jag skrev lite på min gospellåt som blir riktigt bra, och sen gick ja o städade mitt rum. Sen har ja vart me knäppisdaniel resten av dan o kollat på skatan, o nu är de läggis! ska bli skönt att sova..

saknar crille där hemma.. det är nästan värst några dagar efter man fått se varann. usch!!

hoppas alla haft en bra dag!

puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar