tisdag 17 maj 2011

lärarlös tidga

Hej hej!

Nu har vi haft egen dag för rep o körutlärning o sånt för Marie stackeren är hemma sjuk.. Jättetråkigt, hon är så himla rolig o jätteduktig. Men vi hade lektioner ändå, SNACKA FOLKIS va? Haha.. sen bestämdes de att ja ska dirra Lord you're awesome. Skitroligt! Och imorgon på Furuboda ska vi gå in till den. De kommer bli superkul!

jag håller på med min gospellåt, och jag vet inte om jag sa det igår eller inte, men den förvandlas sakta men säkert till en fyrstämmig lovsång. Det blir sjukt snyggt iaf, även om lovsång inte var tanken.. Ska man skriva en lovsång så är de bara att ta sus2 ackord på allt.. haha! Det har jag gjort!

Nu ska snart nästan alla åka till Maja som går skriv, hon har bjudit hem gospel. Jag måste arra klart o vila känner jag, så jag stannar hemma istället. Ikväll är det pass, de ska bli gött.. ja gick ju en långpromenad me annica igår och så är de ellen-pass ikväll så de blir gött! Får komma igång nu asså. Känns gött!

Imorn har vi som sagt konsert på Furuboda folkhögskola kl 19.30 (?) i matsalen. det ska bli superkul! :D

Kanske skriver mer ikväll, nu ska jag arra lite till, sen gå o öva o spela in!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar