onsdag 25 maj 2011

Onsdag


En dag i efterskott, grattis världens bästa pappa på 52-årsdagen (35)! Du är bäst i världen!
Och grattis mamma vanja på namnsdagen! Du är också bäst i världen!
<3

hej!

Jag slarvar, jag vet. Men jag skriver det som hände igår med så räknas det inte! För jag bloggade inte igpr va? Tror inte det i alla fall...

Igår var det tisdag o vi spelade upp o lärde ut alla våra egenskrivna gospellåtar för varandra. Min lärdes ut igen o blev super! Vi kanske ska göra nåt av alla våra låtar inför kommande år.. ska bli spännande att se hur de blir me allt me gospelkollektivet i malmö o det. :) längtar!

Sen gick jag ellen o elin o spela volleyboll som mickis hade dragit ihop! Crille var också med (inte min, crille i min klass!). Vi spelade i kanske max 10 min på utomhusplanen för sen började regnet hälla ner! Vi sprang in o satt o tjöta, o efter ca en halvtimma gick jag elin o ellen ut i då SOLSKENET o sprang en runda! Superskönt.. När vi kom hem sprang ja upp o duscha o sen var de dags för konsert på furuboda! Frank (trummis) hade sitt examensprov eftersom han nu gått två år. Det var riktigt kul att se, dessutom sjöng en av mina bästa vänner Robin så de va sjukt kul o se! han är GRYM!

Nu måste ja rycka upp mig.. har vart trött hela dagen, så galet trött.. de blev visserligen sent igår men inte så himla.. jag gick ändå upp vid 10 idag! Så nu ska jag ut o springa. Hoppas ja vaknar då! Ikväll har biblarna resovisning över sina resor till afrika bland annat. sen vet jag inte vad som står på schemat för kvällen!

Jag blev reserv på furuboda

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar