onsdag 18 maj 2011

Spelning på Furuboda ikväll 19.30!


saknar min fina, fina Joe..
Halloj

Nu vaknade jag för typ 10 min sen o ska spela fotboll om ett litet tag på konstgräsplan. så ja ska snart springa dit, den ligger en bit bort.. De blir gött! Sen duscha, äta, o kanske göra i ordning mig inför konsert på furuboda. Det ska bli jättekul och jag hoppas allt ska klaffa. Men det gör det ju alltid nästan! Så har du inget för dig ikväll kl 19.30 o känner för att åka till Åhus så kom gärna förbi o rocka o dansa loss med oss i No Limits!

Jag får se hur de går på idrotten idag med tanke på min 95-åriga kropp.. tränat två dagar i rad ganska hårt efter långt uppehåll så musklerna fattar inte riktigt grejen än! Dom ser ut som ihopskrumpna ostron för tillfället kan jag tänka mig..

Annars händer inte så mycket mer idag.. Det ska såklart bli kul att träffa Robin på F. Och Mattias, och dom andra! Men jag kanske skriver nåt ikväll, annars imorgon! Ha en bra dag allihop.

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar