måndag 27 juni 2011

..........


hej!

livet känns at the moment konstigt, knäppt, meningslöst (överdriver), läskigt, fruktansvärt (överdriver igen), o som ett stort himla frågetecken. Jag vill just nu inget hellre än att flytta nånstans där jag inte känner nån. Fast på ett sätt vill jag inget hellre än att bo hemma och aldrig lämna huset, och på ett annat vill jag inget hellre än att flytta till glimåkra o gå ett år till med alla mina bästa vänner. Jag vill flytta till limhamn, jag vill träffa Robin, jag vill veta vad jag ska göra till hösten, jag vill ha pengar. Och nej. Jag lyssnar inte om nån blir sur på mig för att "allt jag vill är ju att fly" för ja, för tillfället är det så. Men det finns inte en själ på denna jord som vet vad som försigår i mitt huvud eller hur mina problem ser ut just nu, eller ens hur stora de är, så säg ingenting istället. jag blir galen..

vad ska jag göra? Jag behöver kraft och hjälp med val. Men det är bara jag själv som kan hjälpa mig med det.

jag låter det vila några dagar och hittar på saker som är roliga. Typ idag har jag spelat in min låt jag skrivit till no limits, fast filmat så de är live. imorgon ska jag till gardesanna med simon, o kanske på kvällen åka me mamma o elin till stugan o sen till strömstad. Men de är bara kanske. Jag har fått motivation till att träna och hoppas på att få mer både vad gäller träning och kost. igår sprang jag från tre älgar till crille och idag gick jag 5 km också.

Nu ska ja snart sova, godnatt!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar