fredag 10 juni 2011

No Limits avslutning


Sista inlägget från Glimåkra

Det är med en klump i magen jag ligger här o skriver nu. Jag har tagit mig tid här i den heliga blogg-sängen till att skriva ett sista inlägg. Rummet ligger halvt nerpackat i väskor som täcker hela golvytan och det känns kallt o trist i rummet. Tänk vad jag har utvecklats här, i just detta rummet! Här har jag ensam gått till sängs varje kväll i nästan ett år och kunnat tänka igenom mitt liv o vad jag vill göra i ensamhet. Jag tror det har varit bra för mig.

Det är med blandade känslor man ligger här nu, dels en stor glädje för att få komma hem, och för att man ska få träffa alla sina nyfunna vänner igen inom kort, men även med sorg över att man inte kommer komma hit igen, till glimåkra, stället som är som balsam för själen, där tiden står stilla och allt är frivilligt. Jag önskar att alla skulle få vara med om ett år som detta och det är galet påfrestande att inte kunna förklara för folk hur bra det verkligen är, för det finns inga ord som räcker!

Till No Limits: Tack från djupet av mitt hjärta.. Ni har förändrat mig och fått mig att inse vad som är viktigt i livet och vad man kan lägga energi på och inte. Jag har vuxit och insett att det finns kärlek som den jag fått uppleva med mina nya vänner. Tack för det bästa året i mitt liv!

Till lärarna: Den gfantastiska kunskapen o kärleken ni förmedlat finns inte ord för.. Att få jobbat med er med sån musikaliska erfarenheter finns inte ord för hur häftigt det varit.. Det är faktiskt inte alla som jobbat med Mr. Wonder himself! ;) Jag glömmer aldrig det ni lärt mig och hoppas att få träffa er mycket i framtiden.

Anna, dina sånglektioner har utvecklat mig så sjukt mycket och jag trodde aldrig man kunde öppnas som människa så mycket som du hjälpt mig med på bara ett år. TACK!!

jag kommer nog inte blogga lika mycket nu.. Bara nån gång ibland. Det känns som det var en liten Glimåkra-grej att blogga, och jag tackar Denise o Eva för att ni tvingade mig att börja i september! Nu kommer jag kunna gå tillbaka och kolla nästan VARENDA dag från hela läsåret, och det är inget annat än guld värt!!

Tack för i år, jag har fått ett nytt perspeltiv på livet! Kärleken är större än allt!

"There are no limits for what I can do"

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar