torsdag 2 juni 2011

Sista spelhelgen!!


Hej!

Lite trött om kvällarna nu så här kommer gårdagens inlägg..:

Onsdag! Idag började dagen med att jag ställde klokan o gick kl 9 och slingade mig ännu ljusare.. det blev ganska slitet för första gången men ändå ganska bra. jag är ändå väldigt blond nu så de tar väl sin tid att vänja sig.. Detta kostade även bara hälften mot vad det brukar på prins, så frågan är ju då om det är värt pengarna att göra det utan slitage, om det nu var det det hängde på..? Känns lite som hon slarvade med men jag är nöjd i helheten. Behöver som sagt bara vänja mig!

Sen var det idrott och som alltid väljer gospel volleyboll! de va härligt o ja brände mig eftersom ja spela i bikiniöverdel, så ja ser lite ut som en kräfta nu.. haha! Efter det var de käk, o vi satt ute på gräset o åt. Sen var jag ledig ända fram tills vi skulle åka hem o besöka Calleballe vid halv 6, det var bara lite smårep innan, affro (hannas låt) och imagine me o yaweh. Sen åkte vi till Calle o de va så himla mysigt!! Världens mysigaste lilla gård med två ardennrar o två quarter-liknande hästar i en hage alldeles intill så hela No Limits blev saliga o matade hästar.. :) Katter fanns med så vi hade det bra. Calles pappa grillade världens godaste kött.. Mycket skratt o stojjeri blev det o vi hade så himla trevligt bara!! Tack Calles familj o framför allt Calle :)

Sen när vi skulle åka hem vid halv 10 så var vi ett gäng som sagt att vi skulle bara :P Sagt o gjort, vi badade! Så himla kallt var de faktiskt inte, men eftersom att jag var sjuk redan innan så bröt det ut idag, Men är jag så dum så får jag för bövelen skylla mig själv!! O de gör jag. Man kan sjunga fast man är förkyld :)

Efter det kollade jag och Daniel på en film o sen var jag så trött så ja nästan ramlade hem på natten, så ja gick hem o la mig o vaknade motvilligt men ändå inte idag o vi gick ner o repade inför kommande spelhelg. Sen riggade vi ner snabbt, packade, satt i solen o ska nu äta mat o sen kommer daniel o vi ska äta glass! Världens goaste dag! Hoppas ni mår bra. Jag ska försöka uppdatera i helgen o kanske i kväll med!

Puss o kram <3

Blondie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar