onsdag 22 juni 2011

uppdatering


Hej!

Dags för ett litet inlägg.. för tillfället så bakar jag faktiskt bullar med maraboubitar i som bibel-ida första gången introducerade i glimåkra.. riktigt gött!

Jag och johan är själva hemma, och idag har jag bysat me minea o linella med eva o fia. Jag var med dom på vårdcentralen me fias knöl på ryggen som tydligen är världens största talgkörtel som nu måste klämmas ur.. så himla ont o så himla äckligt, men de går nog över sen!

Jag ska imorgon åka mot jönköping för att sova hos anna en natt innan vi drar mot norrköping o midsommarfirande. De ska bli härligt att träffa No Limits igen <3

Jag blir så trött.. egentligen är väl det mesta helt okej o utan ångestmoment i mitt liv just nu, i alla fall inte superpanik över nåt, men då hatar jag när folk frågar vad jag ska göra nu, och jag inte känner mig bekväm i att svara. För jag vet att folk inte gillar svaret, jag vill ju inte bo kvar här. Jag vill verkligen jättegärna av hela mitt hjärta bo här om jag skulle ha drömmen att jobba som kassörska på ica, då hade det varit det ultimata stället att bo på! Men nu är drömmen inte ens lik det och det finns inga andra alternativ för mig att kunna nå mina drömmar om jag inte flyttar o pluggar eller så. Jag vill bara att folk ska förstå att jag vill leva ut mitt liv till tusen procent o inte känna när jag ligger sjuk 90 år att jag levde mitt liv på några andras viljor.

Det är jobbigt när folk som är bekväma med sina val o redan är satta på vissa ställen dömer en själv som innerst inne har världens panikkänslor över framtiden.. det blir inte bättre av tjat och jag var tvungen att få ur mig detta här.

jag har i alla fall fått tillbaka motivationen till att träna o sprang 7 km i förrgår :):) vill verkligen att den stannar nu!!

Nu har degen jäst o pappa kom hem! så nu ska ja baka klart o sen spela in lite i mitt andra hem i studion!

Jag vill träffa min bästa vän robin!

puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar