tisdag 30 augusti 2011

öva dop-låtar!


saknar elin!! min äggakauga, min gevalia, min roligaste skåning!

hey boy!

har legat i sängen hela förmiddagen och bara slappat.. behövde sova igen några timmar vilket var skönt! Mamma mår bra efter operationen och det är jag evigt tacksam och glad för! Min fina mamma! <3

Idag händer två saker, klockan 3 ska jag repa med eva-lena inför dopet på söndag, och efter det ska jag fika med martina <3 mysigt och efterlängtat. men innan det ska jag slänga i lite silvershampoo i burret o hoppas de blir bättre. fy va retligt!!

Efter fikan vet ja inte om vi får hälsa på mammi än på sjukhuset eller inte, men jag planerar att umgås med min crille sen i alla fall <3 pappa kom på en idé som han sa förut, vi kanske åker upp till stockholm redan på söndag direkt efter ja sjungit på dopet och så sover mamma o pappa över på närmaste vandrarhem tills måndag. de känns som de är en bra idé.. måste bara prata med jessie om det först!

Nu ska ja gå o slänga i de i håret, göra en inpackning o sen duscha o fräscha till mig innan ja övar lite i studion på låtarna. hoppas alla mår bra!

Puss o kram <3

1 kommentar:

  1. hahaha oj jag såg inte hur bilden såg ut! snyggt elin, hahaha!!

    SvaraRadera