onsdag 31 augusti 2011

sitter här med en liten kisse i knäet som skämms över att ha vart med i slagsmål.. han har även bensin på hela ryggen. skönt för honom att mamma kom hem!

idag vaknade jag hos crille, för ja va me martina den fina hela em igår. vi käka på toscana, gick runt forshall o blekte mitt hår o jamma lite! Vi har kul ihop, och hur lycklig är jag att hon med planerar en sthlm-flytt!? jätte! :D

nu sitter jag här och skriver en packningslista inför flytten. tänker att jag gör det idag, så kan jag packa imorn o spela in idag.. allt för att slippa packa.. :P

annars är allt bra, mamma mår bra på sjukhuset. jag kollar som en tok på greys anatomy och skjuter packningen framför mig.. ska faktiskt börja skolan om en vecka idag :)

och fem dar till flytt, waaah!

nu ska ja ut o koppla in ljudkortet :)
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar