fredag 5 augusti 2011

Veckan som gått


för att för en liten liten kort stund glömma allt emosnack jag precis hade så måste jag blogga om veckan som varit, annars är jag riktigt dum.. för det har varit en sån sjukt bra vecka i allmänhet!

det började förra torsdagen, då mickis kom till mig! Vi hade supermysigt, o på fredagen så åkte vi upp på berget o badade i en ljummen sjö helt ensamma. underbart! när vi kom hem därifrån hade vi helkroppsspa! Så sjukt mysigt.. scrub på hela kroppen me bodyshopprodukter, händer fötter, ansikte, ben, hår... hela kroppen!! Superhärligt..

på lördagen var det dagen vi alla väntat på och längtat efter.. LISEBERG! jag o mickis åkte i en bil o där träffade vi calle o danne. fina killarna. sen kom virre vesslan (viktor), emma o rasmus, o efter ett tag kom även ogge o jonatan! vi hade skiiiitkul, vädret hade visat regn o sol men de va klarblå himmel o stekande sol heela dagen!! :) lyckad dag.

Eftersom att mickis o jonatan skulle spela in tillsammans i sthlm på måndag o tisdag kvällarna så följde även jonatan med mig hem igen efter liseberg, och även CALLE balle the man! Så vi fyra umgicks hela söndagen då de inte åkte hem förrens på måndagen. Dagen hade mycket att erbjuda, och de var faktiskt egentligen världens bästa sommardag. Vi inled den genom att åka upp till berget och sjön där mickis o jag badade i de varma vattnet, inte en människa syntes till då heller. Vi badade hur länge som helst o hade me hårinpackning o allt. :) de enda sjuukt läskiga som hände var att när vi var vid repet man kan slänga sig i vattnet så låg ja, mickis o calle o vänta på jonatan i vattnet. då plaska calle till, o ja ser en j*vla orm kommer mot mig i vattnet!!! Fatta paniken!? Den SIMMADE på mig och längs min midja, asså seriöst de va de vidrigaste jag vart med om o ja trodde ja skulle dö.

Sen åkte vi hem, fixade picknick o begav oss upp på hunnebergs utsikt o blickade ut över värnen när vi avnjöt en fantastisk minilunch! När vi varit där uppe ett bra tag så gick vi ner och mickis o jonatan övade i studion inför inspelningen kommande dag, och jag o calle hade gitarrlektion ute på altan i solen. Så himla bra, ja är stengrym nu! Sen åt vi grillat med familjen och efter det hade vi konster i trädgården. jonatan hoppade över ett brännässlesnår o ja o calle dansa breakdance o mickis hade annat för sig på toa (haha).

efter det bestämde vi oss för att dra en sväng till vänern o göra ett kvällsdopp, ja, mina kompisa, o mamma o elin! så vi drog dit vid 8, o de va så sjukt varmt i vattnet.. vi badade o "lekte" o hade så himla kul. En sjukt lyckad sommardag i flo !!

På tisdagen åkte crillis o jag till varberg o myste me familjen thorsmyr/höglind. även det en helt fantastisk minisemester med bad i havet och mycket skoj. Denise o jag kollade även på världshistoriens roligaste film: get him to the greek. se den!!

igår jobbade jag på kronan o de va baoutakul plus behövligt för pengakassan. då blir jag bara ledsen när de är så himla mycket utgifter jämt. jag får ju inte ha kvar pengarna nånsin som ja tjänar ihop för de är saker hit o dit som måste betalas. det suger verkligen.

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar