fredag 2 september 2011

det drar ihop sig..


JAG SAKNAR JENS!!

Hej hallojsan!

Lisa har börjat sitt nya liv, tjoho! Gamla Lisa hade smockat i sig en candybag nu medans nya lisa köpt frukt o nötter :) Ska verkligen skärpa till det med kost o träning nu. det är så fantastiskt kul när man väl kommer in i vardagen!

Mamma är hemma, jag hämtade henne igår. Hon mår jättebra men råkade ta en överdos av morfin innan så var galet groggy.. nu är det bättre! Hon är pigg o glad men lite trött :)

Jag har gjort massa ärenden idag, handlat det sista på min packningslista inför flytten som sker på söndag. pappa o jag och kanske martina åker på söndag. martina är för härlig, älskar när hon är så spontan!! i förrgår träffades vi, och nu har hon arbetsintervju på måndag i sthlm, haha!! så gött..

ikväll blir de lugnt, lite grey's, pappa har fixat min dator nu så jag har trådlöst internet, underbart! Tack pappa <3 sen ska jag kolla på doplåtarna, texter o tekniker med mera, och sen kanske hämta min crille ikväll som skulle se på fotboll med killarna.

lite flyttfeber har jag allt.. och eftersom ja inte äter socker så går humöret upp o ner.. men som ni alla vet vid det här laget så är mina små "dippar" minst i världen och varar i cirka 10 sekunder innan allt är toppen igen :)

puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar