torsdag 27 oktober 2011

Humöret på topp!


haha. charmig bild på mig o lilsis när vi kolla på scream 4!

då var det dags igen.. att skriva ett fett onödigt inlägg med fruktansvärt långa naglar. jag har fått lära mig att skriva med naglarna o därför är de ganska konstiga stavningar ibland o lite cp-ryck attacker i vissa ord för dom inte riktigt hänger med i svängarna. Men ja, skriver jag nåt som gör dig ledsen eller som du inte håller med om alls så skyller jag helt enkelt på naglarna :)

dags att sova, jag har gjort en kort tidsplanering.. jag kommer åka hem. men vet inte exakt när. men imorgon när mamma o elin kommer upp för att se idol så kommer mamma ta med mina grejer hem. ja får kolla hemifrån va ja ska göra. ja vill bo i stockholm om de går, jag trivs! Ska va hemma ett litet tag för att landa mest och liksom söka jobb o boende grundligt o inte i all hast liksom. så ja, hmm.. kom upp idag o åker hem snart igen., känns tråkigt faktiskt :/ har packat ner hela mitt rum.. usch va sorgligt!

Men IMORON blir de andra bullar :D mamma o elin kommer hit, men först på morgonen ska ja ut på ett litet ärende i stan. ja ska nämligen förlänga håret, woho-woho ;) så ja åker till rapunzel på morgonkvisten o sen kommer la familia, o vi käkar lunch, åker te märsta o packar bilen o åker till stanm igen. sen möter vi mickis (:D) o sen drar vi alla på idol :D wohooo va kul. storbandstema o självaste jöback är där och ska dessutom lira en låt från sitt senaste album. Robin ska sjunga "when a man loves a woman" och ni anar inte hur fett de blir, HOLY MACARONY!

så imorgon är de alla tummar upp :) resten av helgen får vi se va de blir av, även när ja åker hem.

Puss o kram <3
Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar