lördag 29 oktober 2011

skön dag!


allohaaa!

Igår kom mammi o elin till sthlm o kollade på idol med mig, plus mickis! Det va sketkul och Robin levererade som vanligt! Imorn ska ja åka hem, de känns både kul o inte kul. jag trivs i stockholm men vill hem till familjen! Tänk om flo klev kunde va typ förort hit? hade vart fett!!

Nu hänger jag med robin på hotellet o idag har vi vart på stan lite, imorse åkte mamma o elin hem. de va så kul att dom kom! Jag älskar min familj så sjukt mycket!!

jag köpte ju hårförlängning igår som jag sa att ja skulle, de blev nice! Många som skrev sms att de va snyggt! Ja fatta inte hur dom såg det men då hade dom sett de i idolpubliken! ja hade på mig skjorta som va knäppt äånda upp me typ fluga, såg ut som en gubbe o skulle aldrig ha tagit på mig de för ett halvårsen. Smart att ha på sig de man känner sig minst bekväm i i live-tv!

Men de va snyggt :)

vi kollar just nu på harry p, inte min stora favorit men de får gå!

GRATTIS TILL MIN FINA MATILDA !! idag blir hon 20 år! :D

puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar