måndag 31 oktober 2011

vila i frid


de har vart en bra dag med vilda tilda, o imorn kanske ja åker till henne igen o sover där! Härligt att ha en vägg att luta sig på o spotta ur sig alla problem..

det känns sjukt rörigt just nu.. allt är rörigt och allt är konstigt. jag vill ha superkraften "hoppa in i andras hjärnor" men jag har den inte!

allt är oklart, i ovisshet, och rent ut sagt jobbigt. ska jag söka jobb här hemma nu eller? hur ser framtiden ut? kommer jag nå mina drömmar? och hur känner du, hur känner jag? Jag känner mig i alla fall sjukt snygg för tillfället! Fast på ett ödmjukt sätt. men i alla fall, HJÄLP!!

nu ska jag se på ronny och ragge och sluta tänka för ett tag.. :)

Vila i frid fantastiska flicka.. du kommer få möta honom i himlen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar