onsdag 23 november 2011

Berg flyttar in


Nu har jag tittat på bonde söker fru, berg flyttar in och kalla fakta. Bonde söker fru asså .. de pirrade i hela mig när pelle valde sin tjej! Hjälp va kära dom är .. helt galet. jag tyckte verkligen inte om honom från början. Vad är han för jobbig brat , ge honom en megafon ! han hörs ju inte! Men efter förra veckan så vände det helt och nu älskar jag honom haha :) här vänder de snabbt ! xD

sen kalla fakta är ju hemskt va de än är men idag handlade det om en liten 10 veckor gammal bebis som dog av en stenhård krock med en bil så skallskador blev då det KANSKE kunde räddats om ambulansen inte kommit nästan en timma efter traumaolyckan. jättehemskt!!

men innan det var det ju berg flyttar in. Det handlade idag om Camilla Henemark som var framgångsrik som de mesta under litt liv, men en av sakerna hon lyckades inom var som gruppmedlem i Army of Lovers tillsammans med Alexander Bard och Jean-Pierre Barda. Alexander Bard är som man förstått innan en stor fet finne i röven enligt många och även mig, men det visade sig att Jean-Pierre är likaså, titta bara på denna intervjun som spelades in på Stinas show för många år sedan när de två supermärkvärdiga killarna valt att sparka Camilla och ta in en annan tjej i bandet, UTAN någon som helst anledning. Hon hade ingen aning om vad hon gjort och ändå står där och tar så mycket skit från dessa idioter. Några år efter detta började hon med droger och har bott på gatan och mått dåligt över detta, fast i och för sig.. Drogproblemen kan hon väl ta med Bard? Han är ju FÖR en viss del av alla droger och tycker att lagen är alldeles för finkänslig. ETT NACKSKOTT PÅ HONOM OCH JAG KAN SOVA GOTT SEN!!!

http://www.youtube.com/watch?v=1JFzlxphPbI
(som vanligt, kopiera "länken" och klistra in i sökfältet och sök)

Är man inte dum i huvudet på allvar när man i direktsänd tv hänger ut en stackars före detta vän och gruppmedlem och anklagar henne för att ha fula kläder och för att hon ens kom till intervjun när allt hon ville var att hälsa dem lycka till och kramas, och DESSUTOM stödjer droghandeln i världen och tycker att det ger "lite extra krydda på tillvaron"? Nej. Möter jag den mannen mer i mitt liv så går jag raka vägen förbi. Han är inte ens värd att titta på!!

jag blir så upprörd när fina människor (som La Camilla verkligen är när man fick se Berg flyttar in) bli så dåligt behandlad och in princip utnyttjad av dessa två. Jean-Pierre ligger inte högt i rang enligt mig heller framöver.. Vilka svin.

Skönt att få skriva av sig om några feta idioter.. man känner sig fett kaxig. haha

nu ska ja mysa ner mig här o sörja över att mina föräldrar åker imorgon tidigt.. snyft. samt att jag måste köra elin till grästorp kl 7. när ja somnar vid 4 imorgon bitti. äsch man kan somna om efter :)

Hihihiiiiiiiiiiiiiii ja har så tråkigt. varav detta feta inlägget. Jag känner ilska mot mycket just nu och idag. Idag klickade det i min hjärna. KOM IHÅG DET LISA, IDAG! GOD NATT !!!

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar