måndag 7 november 2011

:'(


jag ska va ärlig. jag ligger i min säng och gråter, mer än jag nånsin gjort innan. Jag är helt förstörd inuti men låtsas som allt är bra. Jag har aldrig mått såhär dåligt eller varit såhär vilsen förut. Jag är ledsen, men det sista jag behöver just nu är blickar och osanna rykten. Det sista jag vill är att gå ut med mina tjejkompisar och enbart svara på frågan hur idol-robin mår av alla gamla jag inte träffat på hur länge som helst. jag bryr mig väl inte! jag finns tydligen inte längre!

Jag ångrar mycket, jag saknar mycket. Jag vet ingenting och är så jävla förbannad på mig själv. Jag har aldrig varit såhär arg på något innan i hela mitt liv förutom cancer.

snälla få mig ur denna bubblan jag fastnat i. jag vill vara fri.

give me a break!!

:'(

1 kommentar: