söndag 27 november 2011

!!


jag tänker inte må dåligt mer, nu är det bra. jag gräver ner mig djupare och djupare och överanalyserar allt. jag är här jag är och är så FRUKTANSVÄRT lycklig för vad jag har. världens mest stilla dag fick mig att inse vad som är viktigast, och för mig så är det mig själv för tillfället. jag har glömt bort mig under så lång tid och mått dåligt och nästan ropat på hjälp .. nu är det bakom mig, man lever livet för att det är en gåva och en resa, man ska ta vara på varenda minut! Jag tänker inte må dåligt mer i onödan! Det ingår i livet att genomgå karuseller och backar och dalar. Men det är en prövning att ta sig igenom det, och jag ångrar hittils INGENTING som skett under mina snart 20 år. det är fantastiskt. jag mår bra igen.

stunder kommer då tårarna bara flödar ut på kudden.. men man vore omänsklig om man inte hade det så, för det är känslor. vilket betyder att något betytt så mycket så man är ledsen för det är borta. Vart du än går i världen, gå helhjärtat <3

något som visat sig väldigt tydligt de senaste veckorna eller månaderna är att jag är en drama-queen. men något jag är också är är en fighter! Jag tänker inte ge mig och ska nå min dröm så småningom.

Here I am this is me
There's no where else on Earth I'd rather be
Here I am it's just me and you
And tonight we make our dreams come true

It's a new world it's a new start
It's alive with the beating of young hearts
It's a new day it 's a new plan
I've been waiting for you
Here I am

Here we are we've just begun
And after all this time our time has come
Ya here we are still goin' strong
Right here in the place where we belong

Here I am next to you
And suddenly the world is all brand new
Here I am where I'm gonna stay
Now there's nothin standin in our way
Here I am this is me

1 kommentar:

  1. ibland måste man få vara ledsen. men bra att du blickat framåt och ger dig själv styrka!

    bra blogg btw :)

    SvaraRadera