onsdag 23 november 2011

Dödaste dagen ever


Studenten.. flashbacks igen !!
Hejeeee :D

Här ligger ja o trökar i min säng o lyssnar på Lars Winnerbäcks fantastiska texter. WOW sicken karl.

Jag är så arg på mig själv !! Anledningen till det är för att jag sitter som ett buttert litet barn o stirrar rakt in i väggen o låtsas som jag inte kommer ihåg att ja ska/måste träna ! Jag försöker lura mig själv att jag har glömt det fast jag samtidigt tittar på denne patetiska Lisan och suckar. Jag är inte hundra frisk men hur farligt är de me en långpromenad ? inte nött .. skrattar åt mig själv , Jag är nog skitzo !

Igår kunde ja verkligen inte somna.. ligger o tänker o tänker o tänker. blir ja klokare ? tvärt om. fruktansvärt att inte kunna sova , har aldrig haft de problemet förrens för några veckor sedan. och efter det har det gällt varenda kväll , de tar minst 2 timmar ! om klockan inte är redan typ 4 på morgonen.. då tar de kanske 1. ORKA !!!

Idag är det världens dödaste dag. eller världens mest döda dag gramatiskt korrekt. Jag känner att jag tar igen så galet mycket hemma-mys jag bara kan. Jag ÄLSKAR mitt hus. Min familj är det finaste jag har och jag älskar dem gränslöst mycket. Igår var de så mysigt när hela familjen tittade på gamla videofilmer från när vi var små samtidigt som vi käka lussebullar o drack julmust .. lyckligt lottad!

Vad är de förresten för himla snack om att det är första advent i helgen ?? de är ju bullshit :S eller är jag ute o cyklar.. ?

Ja ja, jag är lite ledsen , för imorgon åker mamma och pappa till Spanien o hälsar på mormor i en vecka. Elin ska som ja sa bo hos Crille för att enklare komma till o från skolan (Hoppas båda två äter riktig mat varje dag..??) och Johan är nästan aldrig hemma. VILKET betyder att jag , lilla ensamma fru drama-queen kommer bo ensam hemma i en hel vecka ..

jag som ÄR I BEHOV av sällskap. :( speciellt nu..

Men men , synd om mig! har man inga vänner så har man inte! haha

Nu ska ja fortsätta göra ingenting , städa lite i mitt rum tror jag. gråta över att jag blir lämnad imorn .. det är som att lämna en nyfödd kattunge mitt i skogen utan sin mamma. överdriver ingenting. alls.

Puss på er sötisar..
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar