tisdag 29 november 2011

grey's


Hallåååja

ligger redan i sängen efter en skön dag ledigt. imorn blir de andra bullar och uppstigning kl 6! blä men cash !!

idag gick ja upp seeeeeeent haha.. sen myste ja me mitt hus o prata me morfar (<3) som är så nöjd över att komma med mat jämt nu när mamma o pappa är i spanien, men det är HEMLIGT . dom får inte veta. haha!! han är bäst o sa idag att de är så trevligt att prata med mig för jag är så glad jämt. hjälp va de högg till. varför skulle man inte vara det mot världens mest fantastiske person?

sen kom elin o crille o hämta lite grejer, o vi tjöta lite. sen åkte vi samtidigt i två bilar in te gräsan för ja bestämde mig för att SIMMA idag! Jag gillar de så sjukt mycket.. vatten är det bästa jag vet när de är okej temp! Jag frågade Eva om öppettiderna, och då slutade det med att ja åkte o hämtade henne o vi simmade ihop :)

sen åkte vi även och solade solarium.. haha! Vi är träningskompisar och sånt slutar inte bara för en ändring sker. jag är så glad över familjen Thorsmys och skulle aldrig släppa dom!

sen kom ja hem o ligger nu i sängen o kollar grey's o ska sova snart. för er som sett det, ja kollar sesång 2 när människan har bomben i bröstet som inte eploderat än som meredith håller handen på!! så jäkla spännande eller !!!

GOD NATT!
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar