onsdag 16 november 2011

hej natten


den populära appen. gissa vilkas barn? hahaha!! stackars unge.. mitt ansikte men nån annans ögon näsa mun tror jag? vems?

okej.. på fb fick jag höra att de är kul att bara läsa min blogg för den tydligen är "intressant" haha. Och nu efter över 50 besökare sen förra inlägget så verkar det inte som att ni vill kommentera, och då tänker jag att jag lämnar det åt er.. vill ni att jag ska svara på nåt eller skriva om något speciellt så gör jag det. annars fortsätter jag plöja på om mitt vanliga liv hemma i flo som ja gör just nu. :)

skulle vilja skriva om en människa som nog många vet vem det är. Han var med i idol ända fram tills målsnöret inför fredagsfinalerna, och går under smeknamnen idol-maikel eller KEBAB-maikel som jag föredrar, haha! Han är en fantastisk människa med ett varmt hjärta och hejdundrandes bra åsikter !! Han förtjänar att lyftas fram en kväll som denna, en Superfin vän som vill hjälpa!

hmm.. sova, kolla roliga klipp..?? jobbigt! börjar med att borsta gaddarna! längtar efter morgondagens träning som blir en lång pw-runda i skogen. känns gött, har idag varit igång superbra i em vecka. och mer blir det!

Sov så gott alla sen, och som sagt! Vill ni att ja ska va roligare och kanske vill få reda på något så let me know. annars fortsätter jag så här halvdant :) bloggen var ju trots allt till för denise och eva från början men fler har letat sig in.. har ingen aning om vilka ni är, men ni är välkomna hit och jag är glad att ni är här :D

massa kärlek, pussar och kramar! KEBAB-KRAMAR!
/Lisa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar