måndag 21 november 2011

heje



varför är de ingen som tror på mig.. jag har klippt mig , ser ni inte det? hahah

ligger o lyssnar de en sjukt bra musik-ikon. alicia keys. try sleeping with a broken heart , vilken låt! musikaliskt genialisk.

mycket i huvudet just nu, samtidigt ingenting. konstig känsla.

"have you ever tried sleeping with a broken heart, when you can try sleeping in my bed?"

bra låt som sagt.. var tvungen att hänga me lite i texten , därför ja skrev det. haha

skriver en låt om mitt turbulens-aktiga liv just nu.. man blir aldrig helt nöjd! Vill ha ett band som sitter ute i studion o väntar astaggat på att spela vad ja än säger så fort ja får bag o en låt till mig men så bra är det inte. istället möts jag av en iskall studio där pianot fördärvas långsamt av kylan. element ja. de va ju de ja skulle fixa.

Igår kväll va ja o min kompis Robin Haddemo på Tintin 3D i Thn , inte alls min smak av film men de va kul ändå! Rekomenderar den dock inte.. haha

nu ska ja fortsätta göra ingenting! Ha en bra dag alla!

Puss o kram !
/LIASAAAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar