tisdag 15 november 2011

A IAIOAOAIAIAI


HEJ DUUUUDEZZ!!

KÄNNER MIG så sjukt flummig ! hatar caps .. de blev lite där.

jag är hungrig.. igen. käka firresoppa förut, shit MAN va nice den var eller!! Efter löprundan med när man vill va lite ordentlig, satt perfekt me soup då :)

va händer va händer.. jo! jag är lite arg på er. jag ser hur siffran höjs för varje dag på besökarsiffrorna, men det är aldrig nån som kommenterar längre? okej de kanske är för ja är tråkig.. men förlåt för att jag finns då.

HAHA älskar när man sa så när man va liten xD roligaste ever!

Förresten så har robin lunginflamation , stackars lilla vekliga ensamma gubben som inte fick följa me o signera för smittrisken :( fy va tråkigt ! men han är fit for fight tills fredag! o då ska ja göra allt för att vara där och stötta honom! oddsen ser inte bra ut på nån himla odds-sida, men vAA TUSAN HAN SKA VINNA HELA SKITEN. sångmässigt kan ingen mäta sig med robinsson!

ikväll ska ja duscha. hur äcklig är jag när ja måste säga det ? ja har sprungit idag jU! eeuu. men vi har faktiskt inget varmvatten så det så, de kommer sen för rörmokarn är här.

funderar STARKT på att ta tag i mitt rum med.. UHUHUHUUUUUU :'(

OCH DE VIKTIGASTE !! om exakt en månad idag FYLLER JA ÅR , 20 ÅR :D då är min högsta dröm att mina bästa och närmaste vänner kommer hem till mig o äter tårta med mig.. amen.

bilden är från 15 december förra året, på samuel ljungblad konsert med även min sånglärare anna weister. då sjöng hela konserthuset för mig :') så fin anna är !!

nu ska ja leta efter mat !!
kötta soffläge senare me datan i knät, can't complain :)

PUSS O KRAM!!
/Lisifisia

ps im not drunk, ja såg bara världens bästa film precis , GET HIM TO THE GREEK !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar