onsdag 30 november 2011

idol på fredag


Hej. De gör inte mindre ont, om nån undrar. skulle vilja ha modet att lägga upp en bild så ni får se. pappa frågasatte via sms varför jag solade inför finalen, "vem ska se din röv då?" ja svarade kom igen jag är nästan 20 år och får visa min röv för vem jag vill! då hälsade mamma att han hade druckit lite öl och skrattade nu ihjäl sig. haha - som om de är endast röven ja vill ska bli solad! xD

jag är lite rastlös men superglad. JOSSAN (<3) Robins söta lillesyster ringde precis o sa att de blir Götlaborg på fredag! ÅÅÅH JULIA OCH ROBIN!! så nice..

ska såklart bli superkul att komma dit. men mest roligt ska det nästan bli att få träffa Josefine o Anne igen, dom är så fina och Jossan är nog seriöst den mysigaste tjejen i världen! och att träffa maikel :D ååå va kul!!

Självklart är själva grejen att se på Robin.. haha, men man måste nuta av det runt om också ;)

Nån som bor i Göteborg och vill ha trevligt nattsällskap isf?? isf kan ja kanske va spekulant! jag är snäll och pratglad!

lyssnar på en galet go låt.. asså så goo, My heart takes over - The saturdays! Upptempoversionen. dunk dunk dunk dunk <3

nu ska ja hitta på nått att göra.. inte jättelätt i ett tomt hus och har ingen motivation allt för studion.. ja är för involverad i Robins musikkarriär så min finns inte för tillfället, den kommer tillbaka efter den 9:onde december. haha!

På fredag har robin fått ganska konstiga låtar om man jämför med tjejerna.. hans glänsalåt hade man ingen aning om vilken de va. men hoppas kan klarar sig till finalen, de hade ju vart SÅ JÄVLA FETT!

Hitta massa asfeta snygga bilder när man googlade på Robin Stjernberg! Kolla in dom !!








dags att dunka vidare me discot i mitt rum , chiao! :D

Puss o kram and rock and roll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar