tisdag 22 november 2011

jul för tidigt...?


åå va ja är nöjd när christina gjorde om min blogg! ser ut som ja är naken på bilden där nu -------------------->
men de är bara snyggt haha :D

här lägger ja nu upp bilden på snygga Christina så ni får se hur hon ser ut irl :D fast irl på bild ... höhö

mamma o ja har bakat lussebullar o lyssnat på julmusik, SÅ HIMLA GÖTT !! är iof mätt som en myra nu , o strax ska vi se på gamla familjefilmer från när vi var små , AW :) mysig kväll.

jag är ju den som leder gruppen "fira inte jul för tidigt" om de nu finns nån sån, så ja gick ju verkligen emot mina principer nu. men ja vet ju att man vill göra sånthär nästa vecka, men då är ja ensam hemma hema veckan!! mamma o pappa är i spanien, elin ska bo hos crille för att enklare komma till skolan , o johan pratar inte med mig. hemskt men sant haha..

men vi drack även nåt som mamma bad mig prova , glögg tydligen. har ja druckit förr men nu ville hon verkligen ja skulle smaka. ja drack o tyckte de va helt okej gott faktiskt. men sen kände ja mig kränkt, hon hade lurat i mig varmt rödvin !! jag hatar rödvin :(

men men , innan familjefilmerna ska ja göra ett viktigt samtal som är lite jobbigt , men man stärks av jobbiga uppgifter här i livet!

fick mig ett gott skratt innan när jag fick reda på att pappa använder elins deo varje dag , dels för hans är slut men även för den luktar godare xD hahahaha

ha en trevlig myskväll i julens tecken !
Puss o kram
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar