lördag 26 november 2011

lördag i STILLHET. öö ja


en känslobomb , de är precis vad jag är! som alla vet så är ja ju en drama-queen och det är robin som sa det för längesen första gången. jag bah öööö nej käft ungefär, men sen tänkte ja på detdär. shit man va rätt han hade! Men då är de ju så med det att min värld kan gå under väldigt snabbt och allt kan bli väldigt mörkt, men samtidigt så kan en liten liten komplimang göra mig lycklig! jag trivs allt med att vara en redig drama-queen som egentligen borde va svart. Men den senaste tiden har det varit mest, nästan bara, downs. och då känns de förjäkla jobbigt. dålig egenskap. bli aldrig drama-queen om du inte har kontroll på dig själv precis som jag!

Jag blev trött på allt igår och åkte på fest hos Johannes. Min gamle jojo.. bartenderkompisar som ska banda ihop antagligen. vi vet vart vi har varann och det är nice! de va estetfest vilket alltid är fett ! Vi skypade me efterlängtade MATTIAS HALLERSBO från Liverpool och spela musik på gurorna o hade cp trevligt. jag sprang såklart fram o tillbaks in i tv rummet o grina till världens bästa kompis på tv. finns inga ord för honom och hans framträdanden så jag går inte ens in på det!

Johan o hans kompis hämtade mig (TACK) och ja kom hem redan vid halv 2. men kvällen slutade riktigt jobbigt med magont och ångest. konsekvenser konsekvenser. man ska tydligen gå vidare men det är svårare än folk tror. allt som händer efter blir stört jobbigt och jag somnade inte förrens vid 4 pga allt runt om.

Idag har ja inte rört en fena. ja har endast ätit en liten pajbit och två lussebullar plus julmust. nu ska ja gå ner o göra varm oboy me grädde :D ni hör, ja försöker inte gå ner i vikt, jag hatar bara att äta! Tråkigt.

hoppas ni i alla fall mår bra. jag ska inte klaga , oj vad folk mår dåligt i denna värld.. men det är svårt när man känner sig ensam att inte tycka liite synd om sig själv. väldigt dålig egenskap.

Jag längtar in i framtiden! Jag vill se allt med egna ögon, hur blir allt!

jätteklurigt det här livet..

puss o kram
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar