torsdag 24 november 2011

Mycket på en gång


min lilla bajskatt

Hej ..

fick ett tungt besked för ett tag sen. det är för infekterat nu så vi tar det längre fram. så hemskt ledsen i alla fall. <3

glimåkra är en helig plats och där får man tid och utrymme att hitta sig själv i lugn och ro. sluta aldrig vara en helig plats. den lilla, lilla byn förändrade mig.

Jag har nu varit i Vara o kollat blodtryck med mera på ungdomsmottagningen, sen pratade ja me matilda en stund i bilen , och sen kom jag hem. när ja kom hem såg vardagsrummet ut som nån hade vänt upp och ner på det , "KATTEN SKET PÅ KO-MATTAN!!" ropade Johan då. Lille bebbe Lenox. han äter o sover bara o vill aldrig gå ut. Nu måste han gå ut ibland. haha

det ska bli spännande att få jobba imorgon :) hur gör man..? :S haha nej då..

nu ligger ja här i min säng o önskar att jag kan bli trött ganska tidigt idag. ja ska upp tidigt imorgon ju. ja ja, de löser sig. Jag letar febrilt efter sällskap hemma hos mig denna helgen , men det är inte många som nappar asså .. matilda är i sthlm o fler vänner har ja tydligen inte som kan tänka sig att bo här! men de är skönt att va själv också .. hade vart lite mindre ensamt bara. :)

och se på idol ensam imorn.. :/ fast i och för sig så är jag som en himla höna av nervositeten så de kanske är sjysst mot alla om ja är hemma o ser det. lilla lobbin <3 har ni inte sett när dom repar så kolla in tv4.se/idol o kolla när robin kickar ass ur let me entertain you på "tjuvkika när idolerna repar". så kungligt ... och hjälp. nu såg jag verkligen hur smal han har blivit ! en pinne

ja ja, de blir en galet tråkig kväll för mig ikväll här hemma, har ingenting att göra. fruktansvärt hemskt tråkigt . men sånt är livet! Imorn blir de jobb! Haudi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar